Як читати маркування шини?
- 215: ширина протектора шини, мм
- 60: Профіль шини в % (співвідношення висоти боковини до ширини протектора H / S * 100)
- R: радіальна конструкція
- 17: посадковий діаметр, дюйм
- 100: індекс навантаження. Індекс навантаження позначається числом та відповідає максимальному навантаженні, яку може витримати шина при рекомендованому тиску повітря в ній. *
- T: Індекс швидкості. Даний індекс відповідає максимальній швидкості, яку може витримати шина при умовах експлуатації, визначених виробником шин.
* Максимальне навантаження відповідає Індексу навантаження (LI)
LI | lbs | kg |
---|---|---|
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 |
761 783 805 827 853 882 908 937 963 992 |
345 355 365 375 387 400 412 425 437 450 |
LI | lbs | kg |
---|---|---|
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 |
1019 1047 1074 1102 1135 1168 1201 1235 1279 1323 |
462 475 487 500 515 530 545 560 580 600 |
LI | lbs | kg |
---|---|---|
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 |
1356 1389 1433 1477 1521 1565 1609 1653 1709 1764 |
615 630 650 670 690 710 730 750 775 800 |
LI | lbs | kg |
---|---|---|
101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 |
1819 1874 1929 1984 2039 2094 2149 2205 2271 2337 |
825 850 875 900 925 950 975 1000 1030 1060 |
Додаткові маркування:
Примітка: деякі з цих позначень використовуються не завжди
- Назва бренду: наприклад, TIGAR
- Гамма: наприклад, Ultra High Performance
- 3PMFS: Триголовий гірська вершина зі сніжинкою (3 Peaks Mountain Snow Flake – 3PMSF), маркування, що наноситься на боковину зимових шин, які пройшли випробування на сніжному покритті за методикою ETRTO (Європейська організація з технічної сертифікації шин і дисків).
- M+S: Шини з маркуванням Mud and Snow (бруд і сніг) є зимовими шинами відповідно до європейського законодавства. Для нанесення даної маркування не потрібні спеціальні випробування в зимових умовах.
- Tubeless: позначає, що шина відноситься до безкамерних типу.
- Маркування виробника: Ідентифікаційний номер шини (TIN) складається з 8-12 знаків, будь ласка, прочитайте далі докладне пояснення.
- T5: код заводу-виробника (код з 2 або 3 знаків)
- 1C: код розміру
- 01YX: додатковий код виробника (опціонально)
- 4416: тиждень і рік виготовлення
- Європейські маркування:
Маркування ‘E’ та ‘e’ з офіційними затвердженими номерами відповідності правилам та нормам ECE 30 та 2001/43 EC та відповідним тестів.
Ці маркування є обов’язковими для комерціалізації в країнах ЄС
- INMETRO:
Маркування INMETRO з офіційними затвердженими номерами відповідності правилам та нормам Бразилії та відповідним тестів.
Ці маркування є обов’язковими для комерціалізації в Бразилії.
- NOM:
Маркування NOM означає відповідність мексиканським правилам, нормам та відповідним тестів. Це маркування обов’язкове для комерціалізації в Мексиці.
- Uniform Tire Quality Grading (UTQG)
Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) створила уніфікований грейдінг якості шин (UTQG) для тестування шин відповідно до встановлених урядом методами.- знос протектору:
ступінь зносу заснована на фактичному використанні шини Ступінь 100 вказує, ресурс протектора шини аналогічний еталонної шині СМТ, 200 буде вказувати, що ресурс вдвічі більше, 300 в три рази більше і т. д. - Зчіпні властивості:
заснована на вимірі коефіцієнта зчеплення шини на мокрій поверхні. Тест UTQG не оцінює гальмування на сухій поверхні, зчіпні властивості в поворотах на сухій та мокрій поверхні, стійкість до аквапланування на високих швидкостях.
Класи здатності шини до гальмування АА, А, В і С (де АА є найвищою оцінкою). Будь-яка шина нижче класу C вважається непридатною для використання. - Температура (опір):
Рівень вказує на здатність шини до розсіювання тепла, що вимірюється під час контрольованого тесту всередині приміщення. Класи температури, від найвищого до найнижчого, A, B і C. Будь-яка шина класу нижче C вважається непридатною для використання.
- знос протектору:
- Будова шини:
На боковині шини перераховані матеріали і кількість шарів кожного матеріалу, що використовується для зміцнення протектора і боковин.